خدمات

نقره

نقره در کنار ارائه خدمات پخش و لجستیک به تمام نقاط کشور، با کادری مجرب و بر اساس اصول علمی، خدمات گسترده ای را در زمینه بازرگانی، توزیع، مشاوره، بسته بندی و تامین تیغ بالک ارائه می دهد.


بازرگانی

نقره در واحد بازرگانی خود آماده ارائه خدمات ثبت صنعتی وعلائم تجاری داخلی و بین المللی، اخذ نمایندگی ها، مذاکرات بین المللی، عقد قراردادهای بین المللی، حمل و نقل، واردات و ترخیص کالا می باشد.

مدیریت متمرکز؛ نیروهای متخصص و توانمندی اطلاعاتی بر اساس آخرین قوانین و مقررات بازرگانی و گمرکی ، نقره را قادر ساخته تا به خوبی و در کمترین زمان هرگونه عملیات تجاری را تحت پوشش خود قرار دهد. سرعت، دقت و صداقت در کلیه خدمات بازرگانی و نیز ارائه مناسب ترین راهکارها برای حفظ منافع اقتصادی مشتریان از اولویت های ما تعریف شده اند.

توزیع

شرکت پخش نقره به عنوان یکی از قوی ترین پخش های سراسری کشور در بازار مراکز نوین فروش، داروخانه ای تهران و پخش های زیر مجموعه ایی ریتل در شهرستان ها، خدمات توزیع حرفه ای محصولات مصرفی شما را در مراکز فروش سطح کشور انجام می دهد. نقره با در اختيار داشتن ظرفيت هاي وسيع انبارش كالا، استفاده از امکانات گسترده حمل و نقل و بهره مندي از زيرساخت هاي نوين فناوري، توزیع و پخش انواع محصولات را به شیوه ای متفاوت دنبال می کند.

مشاوره

با توجه به سال ها تجربه ای که در بخش های مختلف امور تجاری  در ایران و سطوح بین المللی  کسب کرده ایم، اکنون می توانیم شما را در امر سرمایه گذاری یاری دهیم. در گام  اول ما به شناخت نیازهای شما می پردازیم سپس پروژه های سرمایه  گذاری را بررسی و در نهایت بهترین راه حل را جهت سرمایه گذاری به شما ارائه می دهیم. در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری همیشه ریسک وجود دارد اما می توانید با اطمینان به تیم مشاوره ما خیال خود را از هر گونه ریسک راحت کنید. این خدمت می تواند به سرمایه گذاران کمک کند تا از طریقی مطمئن و درست به اهداف خود دست یابند.

گروه مشاوران نقره از متخصصین فروش، بازاریابی و خدمات مالی در ایران، متمرکز بر فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های آنلاین تشکیل شده اند.

مجموعه خدمات گسترده ما در قالب آموزش یا اجرا به صورت های زیر قابل ارائه هستند:

  • فرآیند محاسبات مالی هرکدام از فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند محاسبات مالیاتی فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند محاسبات margin و rebate
  • فرآیند محاسبات هزینه فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند قیمت گذاری تخصصی
  • فرآیند مذاکره در فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند عقد قرارداد در فروشگاه ای زنجیره ای
  • فرآیند برنامه ریزی جهت کنترل و افزایش فروش در فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند مدیریت هزینه واحد فروش
  • فرآیند کلان و اجرایی پروموش (برنامه های تشویقی)
  • فرآیند ایجاد ارتباطات موثر در دفاتر مرکزی فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند استفاده از نرم افزار BI در کنترل فروش در فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند رصد و مانیتورینگ رقبا در فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند برنامه ریزی و اجرای تبلیغات در فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند ثبت شرکت های بین المللی جهت سهولت در حوزه بازرگانی
  • فرآیند ثبت شرکت جهت سهولت در عقد قرارداد فروشگاه های زنجیرخه ای
  • فرآیند ثبت برند در ایران
  • فرآیند ثبت برند بین المللی
  • فرآیند استاندارد سازی قرارداد فروشگاه های زنجیره ای با توجه به تمامی جوانب
  • فرآیند مدیریت پخش در فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند تخصیص منابع مالی در این بخش متناسب با میزان فروش در فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند کنترل هزینه پخش در فروشگاه های زنجیره ای
  • فرآیند مذاکره جهت اخذ نمایندگی در ایران
  • فرآیند کنترل سرمایه گذاری جهت واردات
  • فرآیند مذاکره جهت اعطای نمایندگی صادرات
  • فرآیند پیش بینی فروش در فروشگاه های زنجیره ای جهت سفارش یا تولید کالا
  • فرآیند مکاتبات در بازرگانی خارجی
  • فرآیند ترخیص کالا
  • تعداد فروشگاه های زنجیره ای
  • نام فروشگاه های زنجیره ای
  • شماره تلفن و آدرس فروشگاه ای زنجیره ای
  • افراد مرتبط به موضوع در فروشگاه های زنجیره ای
  • حاشیه سود هرکدام از فروشگاه های زنجیره ای
  • سهم از فروش کل هرکدام از فروشگاه های زنجیره ای
  • نیروهای مناسب جهت چیدمان در فروشگاه های زنجیره ای

بسته بندی

طراحی بسته ‌بندی نقش تعیین‌کننده در جلب توجه مشتری می گذارد. درتصمیم گیری او برای خرید تاثیرگذاشته و او را تشویق به خرید محصول می‌کند. بدین‌ترتیب طراحی بسته‌ بندی جذاب و تاثیر‌گذار به‌تنهایی می‌تواند نقش فروشنده را برای یک محصول ایفا کند.

رعایت ملزومات قانونی، توجه به حفظ محیط زیست، مسئله جذب مصرف کنندگان و ارائه اطلاعات به مشتریان از جمله مسائل مهم و کلی است که در طراحی بسته‌ بندی باید به آن‌ها توجه کرد. نقره، با بیش از 15 سال تجربه در زمینه پکینگ بلیستری، سلفونی و کارتی ؛ خدمات گسترده ای را در بسته بندی انواع محصولات ارائه می دهد.

تامین تیغ بالک

نقره، با توجه به در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری محصولات خودتراش پرسونا آمریکا از هلدینگ اج ول در ایران، قادر به تامین محصولات خودتراش مورد درخواست شما است.

ما خودتراش های یک تا شش لبه، سیستم و چند بار مصرف یا دبل اج ( تیغ های سنتی) را به صورت بالک یا تحت مارک تجاری شما با خدمات پکینگ و بسته بندی در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه می کنیم.