حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

اصلاح کردن در زمان کرونا
اصلاح کردن در زمان کرونا

اصلاح کردن در زمان کرونا

از زمان شروع ویروس کرونا، افراد به نظافت شخصی خود بیشتر اهمیت می‌دهند. اصلاح کردن یکی از مهمترین فاکتور‌های زیبایی و پاکیزگیست. اما ترس و خطر رفتن به آرایشگاه در زمان کرونا بسیار جدی است. اکنون از دید بسیاری از مردم، بهترین اصلاح کردن در زمان کرونا را اصلاح کردن در منزل است.

با فراگیری این ویروس و شروع قرنطینه، خیلی از افراد تصمیم گرفتند اصلاح نکنند و مو و ریش خود را بلند کنند. علاوه بر آن همه‌ی ما وادار به استفاده از ماسک تنفسی شدیم. برخی از دانشمندان و پزشکان معتقد بودند که پرپشتی و بلندی ریش می‌تواند محل مناسبی برای رشد و تجمع باکتری و آلودگی باشد. همچنین اگر شما ریش خود را اصلاح یا شیو نکنید، ماسک نمی‌تواند به خوبی روی صورت شما بنشیند و راه‌های تنفسی شما را پوشش دهد.

گرچه نتایج تحقیقات نشان دهنده‌ی خطرناک بودن این موضوع و افزایش درصد ابتلای این افراد نبود، اما قطعا موارد ذکر شده بی‌تاثیر نبوده است.

اصلاح نکردن در هنگام شیوع کرونا
اصلاح نکردن در هنگام کرونا

اصلاح کردن در زمان کرونا

اما با شیوع ویروس کرونا، خیلی از افراد مجبور شدند در منزل اصلاح کنند. این موضوع برای اکثریت سخت بود زیرا عادت داشتند به پیرایشگاه‌‌ها و یا آرایشگاه‌ها بروند و در منزل این کار را انجام نمی‌دادند.

باید بگوییم اصلاح راحت و تمیز از آن چیزی که فکر می‌کنید ساده‌تر است! شما فقط به تیغ یا خودتراش اصلاح و ژل یا فوم ریش تراشی نیاز دارید. حتی اگر فوم یا ژل اصلاح ندارید نگران نباشید زیرا می‌توانید آن را در خانه با وسایل در دسترستان درست کنید.

اصلاح در آرایشگاه و خطر کرونا
اصلاح در آرایشگاه و خطر ویروس کرونا

اصلاح آسان در منزل

اصلاح کردن در منزل فرقی با اصلاح در آرایشگاه ندارد. فقط کافیست مراحل اصلاح درست را با دقت طی کنید.

مراحلی مانند :

۱- آماده سازی پوست برای اصلاح

۲- اصلاح با دقت و آرامش با توجه به محل مورد نظر

۳- مراقبت از پوست پس از اصلاح

۴- نگهداری و مراقبت از تیغ اصلاح

برای توضیحات کامل روش اصلاح درست اینجا کلیک کنید.

اصلاح آسان در منزل
اصلاح آسان در منزل

به جرات می‌توان گفت بعد از تجربه‌ی شیرین اصلاح خوب در منزل، دیگر علاقه‌ای به رفتن به آرایشگاه‌ نخواهید داشت! پس همین اکنون در منزل اصلاح کنید.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات