حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

بهترین فرم ریش برای صورت شما
بهترین-فرم-ریش-برای-صورت-شما

بهترین فرم ریش برای صورت شما چیست؟ ممکن است برخلاف نظر شما باشد، اما شکل سر شما (بیشتر یک توپ بسکتبال هستید یا یک فوتبال یا یک توپ راگبی) در واقع فرم سر شما، سبک ریش شما و نحوه رشد ریش شما را تعیین خواهد کرد.

شما نمی‌خواهید در نهایت شبیه چوب پنبه توپ‌های پردار بدمینتون باشید. همه فرم‌های صورت فوق‌العاده و منحصر به فرد هستند. و باید به همین صورتی که هستند تحسین شوند. شما می‌توانید ریش خود را بلند و پرپشت نگه دارید. اما اگر به هندسه و تقارن ایمان دارید و همچنین نیاز به یه تغییر اساسی دارید، ما درین مقاله از سیلور با بهترین فرم ریش برای صورت شما، نکاتی را برای کمک در اختیارتان قرار داده‌ایم.

به طور کلی، بیضی

از نظر زیبایی شناختی خوشایندترین شکل صورت است. تعادل خوبی را بین بلند و کوتاه، باریک و پهن برقرار می‌کند. نرم و بدون زاویه تیز.

همه این ویژگی‌ها باید مورد توجه قرار بگیرند. و حکایت از این دارند که مردان با سایر شکل‌های صورت ممکن است شکل و سبک ریش خود را بررسی کنند.

این زاویه‌های نرم و طول و عرض نه چندان زیاد است که همه زیبایی و تناسب را ایجاد می‌کند‍. بنابراین این قانون را بیش از هر چیز دیگری به خاطر بسپارید. سعی کنید صورت و ریش خود را تا حد ممکن بیضی شکل کنید.

بهترین فرم ریش برای صورت بیضی
بهترین فرم ریش برای صورت بیضی

چهره‌های بیضی

با توجه به اینکه صورت‌های بیضی از قبل متقارن‌ترین حالت را دارند. مردان با این فرم از صورت می‌توانند تقریباً هر نوع مدل ریش را امتحان کنند بدون اینکه نگران تناسب باشند.

پرپشت در کناره‌ها و کوتاه در پایین معمولاً به همان اندازه کناره‌های کوتاه و طول پرتر جذاب و خوشایند به نظر می‌رسد. تا زمانی که زاویه های تیز را در ریش خود ایجاد نکنید، بیشتر مدل‌های ریش می‎تواند ساختار استخوان صورت شما را تکمیل کنند.

 
صورت گرد و فرم ریش آن
صورت گرد و فرم ریش آن

صورت‌های گرد و بهترین فرم ریش

ریش بلند بسیار متناسب و برازنده صورت‌های گرد است. زیرا صورت شما را به همان اندازه که گشاد و گرد است به درازا می‌کشد. کناره‌ها را کوتاه نگه دارید و بگذارید ریش‌های زیر چانه کاملا رشد کند.

صورت کشیده و فرم ریش مناسب برای آن
صورت کشیده و فرم ریش مناسب برای آن

صورت‌های مستطیل و کشیده

ریشی با پایین کوتاه و کناره‌های پرتر به صورت باریک‌تر و طبیعی شما عرض می‌دهد. این گزینه بسیار بهتر از رشد ریش باریک و بلند است که با تمام قوانین تقارن مخالف است.

فرم ریش مناسب برای صورت مربعی شکل
فرم ریش مناسب برای صورت مربعی شکل

بهترین فرم ریش برای چهره‌های مربعی شکل

شما می‌خواهید مانند مردانی که صورت بیضی دارند، یک ریش بلند اما باریک داشته باشید. بدون اینکه حالت گشادی و پهنا ایجاد کند. از آنجا که صورت شما زاویه ای بیش از صورت گرد دارد، مهم است که ریش را هنگام رشد فرم دهید. با پرتر شدن سعی کنید آن را به شکل گرد و بیضی درآوردید.

بهترین فرم ریش برای صورت مثلثی
بهترین فرم ریش برای صورت مثلثی

صورت‌های مثلثی و بهترین فرم ریش

صورت شما با فک پهن تر و پیشانی باریک در ظاهر درجه‌بندی می‌شود. و این وضعیت دشواری ایجاد می‌کند، زیرا شما می توانید در مکانی که می خواهید ریش بگذارید، و در حال حاضر بدون ریش نیز فرم صورت شما کامل است. شما دو گزینه خوب دارید: اول اینکه ریش‌تان کوتاه و کوتاه باشد. مورد دوم این است که یک ریش بلند پرورش دهید اما آن را در کناره‌ها کوتاه نگه دارید، سپس آن را به سمت داخل فرم دهید تا به صورت و ریش شما یک اثر کلی بیضی شکل بدهد. فرم دادن به این حالت کمی دشوار است، اما امیدواریم که شما با این چالش کنار بیایید.

مناسب‌ترین فرم ریش برای صورت الماس
مناسب‌ترین فرم ریش برای صورت الماس

بهترین فرم ریش برای چهره‌های الماس مانند

گونه‌های پهن و پیشانی و فک باریک دارید. این بدان معناست که بهتر است کناره ها را کوتاه نگه دارید، در حالی که از ته ریش خارج می‌شوید. اما از آنجایی که گونه‌های شما به شدت به سمت چانه شما متصل می‌شود، ممکن است بخواهید موهای چانه را کمی کوتاهتر از بقیه قسمت های پایین آن نگه دارید. شما می توانید این حالت را با فرم دادن ریش به شکل بیضی شکل با یک موم یا روغن خوب ایجاد کنید.

در پایان امیدوارم با یادگیری بهترین فرم ریش برای صورت شما، اکنون فرم صورت خود را بشناسید و مطابق موارد گفته شده عمل کنید و ظاهری آراسته ‌تر از همیشه برای خود رقم بزنید.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات