حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

تیغ اصلاح بیمارستانی
سیلور تولید کننده تیغ اصلاح بیمارستانی با برند و نام شما

تیغ اصلاح بیمارستانی

تیغ اصلاح بیمارستان مرغوب یکی از مهمترین نکات بهداشتی است که باید اجرا شود.

از مهم‌ترین نهادهایی که می‌توان وجود آن را ضروری دانست بیمارستان‌ها هستند. چرا که نیاز به خدمات درمانی جز اساسی از زندگی انسان‌ها است. از جمله نکات مهمی که در این محیط وجود دارد نقش بهداشت در بیمارستان‌ها است. چرا که در هر بیمارستانی در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی ممکن است انواع مختلف بیماری‌ها و عفونت‌ها پدید آید. طبق تحقیقاتی که در آمریکا صورت گرفته حدود 5% افرادی که بستری شدند مبتلا به عفونت بیمارستانی می‌شوند. این امر به طور متوسط مدت زمان بستری آن‌ها را 5-7 روز افزایش می‌دهد. در نتیجه هزینه‌های درمان هم افزایش می‌یابد.

آلودگی تیغ اصلاح بیمارستان

بهداشت محیط بیمارستان‌ها رابطه مستقیمی با میزان شیوع عفونت‌های بیمارستانی دارد.

علاوه بر آلودگی‌های محیطی هم چون آب، زباله، غذا و… عوامل مهم دیگری هم وجود دارد. مثل آلودگی تجهیزات پزشکی یا تیغ اصلاح که ممکن است عواقب وحشتناکی داشته باشند.

تیغ اصلاح بیمارستانی سیلور

خودتراش‌های و تیغ بیمارستانی سیلور با طراحی منحصر بفردی که دارد

لبه‌های این تیغ ها از جنس استیل ضد زنگ هستند. همچنین کاملا ضد باکتری بوده و در مقابل آب از خود واکنشی نشان نمی‌دهد. نوارهای ژل بهینه شده با ویتامین E دارد که پوست را برای اصلاح آماده می‌سازد و از زخم و التهاب پوست جلوگیری می‌کند.

 

سبک بودن تیغ بیمارستانی

تیغ اصلاح بیمارستانی سیلور بسیار سبک است و همین امر باعث استفاده آسان از این تیغ می‌شود.

طول دسته آن 5/11 سانتی‌متر بوده و بسیار خوش دست می‌باشد. این تیغ سبکی است که طول دسته آن 11.5 سانتی‌متر می‌باشد. بسته‌بندی این محصول به صورت 5 عددی ارائه می‌شود. به این صورت شما با کمترین هزینه می‌توانید چندین بار از آن استفاده کنید.

تیغ اصلاح یکبار مصرف بیمارستان

بهتر است تمام وسایل و تجهیزاتی که در بیمارستان‌ها مورد استفاده می‌گیرد یکبارمصرف باشند.

خودتراش‌های یکبارمصرف سیلور مناسب استفاده در بیمارستان‌ها می‌باشد.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات