حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

تیغ اصلاح هتلی

تیغ اصلاح هتلی

تیغ اصلاح هتلی نقش ویژه‌ای در نظافت شخص در هتل‌ها دارد.

با افزایش نیاز افراد برای اقامت کاری یا تفریحی، شاهد ساخت هتل‌های بیشتر و بیشتری هستیم. این موضوع باعث شده که هر روزه مدیران بازاریابی هتل‌ها در حال یافتن راه‌های مختلفی برای جذب مهمان بیشتری باشند. راه‌های مختلفی برای جذب مهمان وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ارائه امکانات رفاهی می‌باشد. علاوه بر امکانات رفاهی، ارائه خدمات ویژه مانند خدمات بهداشتی نیز می‌تواند باعث شود که مهمانان تحت تأثیر قرار گیرند. این موضوع یک عامل اساسی در جذب دوباره مهمانان به هتل شما است.

رفع نیازهای بهداشتی در هتل با تیغ اصلاح هتلی

از جمله نکاتی که برای مهمانان در هتل‌ها حائز اهمیت است، وجود امکانات بهداشتی جهت استحمام هرچه راحت‌تر می‌باشد.

این پک بهداشتی شامل صابون، شامپو، حوله، خودتراش و… می‌باشد. اگر هتل این نیازهای بهداشتی از جمله خودتراش اصلاح را ارائه دهد، باعث ایجاد رضایت بیشتری در مهمانان خود می‌شود. مطمئنا این احساس رضایت تاثیر بسزایی در جذب و تبلیغ هتل شما خواهد داشت. چرا که مهمان احساس می‌کند هتل نیازهایش را در نظر گرفته و این موضوع رضایت از خدمات هتل را بهبود می‌بخشد. بنابراین پیشنهاد می‌شود حتما خودتراش را در پک بهداشتی هتل خود قرار دهید. به این صورت به میهمانان خود کمک کنید تا بهترین احساس را داشته باشند.

محصولات کاربردی هتل‌ها

خودتراش اصلاح هتل یا تیغ اصلاح هتلی از رایج‌ترین محصولات کاربردی مورد نیاز برای هتل است.

ما با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی، ساخت و فروش خودتراش اصلاح هتل، باکیفیت‌ترین تیغ‌های اصلاح را در اختیارتان می‌گذاریم. خودتراش اصلاح هتل از دسته رزین و تیغ‌های یکبار مصرف از جنس استیل ضد زنگ تشکیل شده است. این خودتراش‌ها بسیار تیز و ماندگار بوده و در برابر شکستن مقاومت بالایی دارند. علاوه بر این، با لبه محافظ طراحی شده است تا در هنگام اصلاح از هرگونه صدمه جلوگیری کند. ‎ما به هر جزئیاتی که باعث رضایت خاطر میهمانان شما شود توجه می‌کنیم. این جزئیات شامل ظاهری زیبا و در عین حال ساده با طراحی ملایم و همچنین بافت واضح می‌باشد.

خودتراش اصلاح هتل پرسونا
تیغ اصلاح هتلی با لوگو و اسم هتل
تیغ و خودتراش اصلاح هتل

برند خود را این گونه تبلیغ کنید

نام و برند هتل خود را در ذهن‌ها جاودانه کنید تا برای همیشه در یادها باقی بمانید.

شما با خرید خودتراش به صورت بالک می‌توانید نام تجاری خود را بر روی بسته بندی و در پک بهداشتی هتل خود قرار دهید. به این صورت یک تبلیغات فوق‌العاده تاثیرگذار برای برند خود انجام داده‌اید. علاوه بر تبلیغ این کار باعث میشه تا نام هتل شما همیشه در ذهن مهمانان باقی بماند. شما می‌توانید برای بسته بندی آرم هتل خود را در تیغ و همچنین بسته داخلی و خارجی قرار دهیم. علاوه بر این، مقدار برای هر بسته نیز می‌تواند سفارشی شود تا تقاضای دقیق هتل شما را برآورده کند.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات