حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

تیغ اصلاح چندبار مصرف
تیغ اصلاح چندبارمصرف

تیغ اصلاح چندبار مصرف سیلور

تیغ اصلاح چندبارمصرف سیلور در دو نوع مختلف زنانه و مردانه در بازار عرضه می‌گردد.

این نوع از تیغ‌های سیلور با سری قابل تعویض برای آقایان و بانوان به صورت جداگانه طراحی شده است. علاوه بر آن دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله نوار صابونی حاوی آلوئه‌ورا است که یک اصلاح عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه نکات مهمی در رابطه با اصلاح توضیح داده‌ایم که به داشتن یک اصلاح خوب با تیغ اصلاح چندبار مصرف را تجربه کنید.

پوست خود را با یک شوینده بشویید

قبل از شروع اصلاح پوست خود را با یک شوینده بشویید و مطمئن شوید که پوست تمیزی دارید.

آب باعث مرطوب شدن پوست و موهای زائد می‌شود و اصلاح آن را به مراتب آسان می‌کند. علاوه بر آن شستن پوست با یک شوینده ملایم به بیرون آمدن موهای زیرپوستی کمک می‌کند. همچنین استفاده از شوینده‌ها باعث می‌شود تا تمامی سلول‌های مرده پوست از بین رفته و تیغ راحت تر بر روی پوست حرکت کند. سعی کنید برای شست و شوی پوست خود از آب خیلی داغ استفاده نکنید. چرا که ممکن است چربی طبیعی پوست را از بین ببرد. در نتیجه کار اصلاح سخت تر و پوست مستعد جوش شود.

استفاده از فوم اصلاح
استفاده از فوم قبل از اصلاح

از فوم اصلاح استفاده کنید

پیشنهاد می‌شود حتما از فوم‌های اصلاح استفاده کنید چرا که باعث نرم و روان شدن پوست شما می‌شود.

مدل‌های مختلفی از فوم‌های اصلاح وجود دارد که تفاوتی در استفاده آن‌ها وجود ندارد. با استفاده از فوم‌ یک لایه محافظ روی پوست خود ایجاد و حرکت تیغ بر روی پوست را آسان‌تر می‌کنید. تنها کافی است مقداری از فوم یا ژل اصلاح را بر روی پوست خود استعمال کنید. این کار باعث میشه تا پوست و موها به اندازه کافی مرطوب شوند و برای اصلاح آماده شود. این مسئله به شما کمک می‌کند راحت‌تر بتوانید قسمت‌ بیشتری از موها را بزنید و نرمی پوست خود را حفظ کنید.

تیغ اصلاح چندبار مصرف را بر روی پوستتان فشار ندهید

هنگام اصلاح تیغ را به آرامی بر روی پوست خود حرکت دهید و از فشار دادن آن خودداری کنید.

تیغ‌ها با دقت نانومتری طراحی شدند و با یک حرکت آرام می‌توانند به راحتی در اصلاح به شما کمک کنند. لازم نیست فشار زیادی به پوستتان وارد کنید چرا که این تیغ ها طوری طراحی شدند تا بدون فشار هم کار اصلاح را به خوبی انجام می‌دهند. پس تیغ اصلاح چندبارمصرف را به بر روی پوست خود فشار ندهید چرا که ممکن از پوست شما دچار زخم و التهاب شود.

تیغ چندبار مصرف سیلور
تیغ اصلاح چندبار مصرف سیلور

تیغ اصلاح را بر روی سطوح مختلف نکشید

برای تمیز کردن تیغ اصلاح چندبار مصرف هرگز آن را روی سطوح مختلف مانند روشویی و… نزنید.

از جمله کارهای رایجی که آقایان بعد از اصلاح انجام می‌دهند ضربه زدن تیغ اصلاحشون بر روی روشویی است. از دیگر عادات غلط استفاده از تیغ اصلاح کشیدن آن بر روی حوله است. اما این کار بسیار اشتباه بوده و باعث میشه تا خودتراش به مرور زمان کند شود و کارایی اولیه خود را از دست بدهد. این حرکت می‌تواند به طراحی دقیق تیغ صدمه بزند و باعث کند شدن تیزترین تیغ‌ها شود. علاوه بر این اگر دیر به دیر تیغ اصلاح خود را تعویض می‎‌کنید، این مساله ریسک خراش برداشتن و تحریک شدن پوست را بالا می‌برد.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات