حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

نظافت روزمره صبحگاهی خود را ساده کنید
اصلاح_صبح_تیغ_ژیلت

نظافت روزمره صبحگاهی

نظافت روزمره صبحگاهی کاری هست که اغلب ما انجام می‌دهیم. مهم نیست که چقدر می‌خوابید، چه هشت ساعت تا نه ساعت خوابیده باشید یا کمتر. درهر صورت وقتی ساعت زنگ میخورد ممکن است وسوسه شوید تا کمی  بیشتر بخوابید.

صبح ها از رختخواب بیرون آمدن می‌تواند یک مبارزه باشد. خواه در سحرگاه و صبح زود بیدار شوید، یا اینکه بخواهید به موقع برای صرف صبحانه خود بیدار شوید. ملحفه‌های شما هرگز احساس آرامش بیشتری نسبت به لحظات اولیه آرامش پس از خاموش شدن زنگ هشدار شما ندارند.

افسوس که درنهایت باید قدرتش را پیدا کنیم و به پا شویم. تا خودمان رو تمیز و مرتب کرده، لباس بپوشیم و از در بیرون بیاییم. اما اگر اجباری نبود که اینگونه باشد چه؟ اگر بتوانید زنگ هشدار خود را کمی دیرتر تنظیم کنید، آن حالت نیمه خوابیده و نیمه بیدار زیبا را کمی بیشتر تمدید کنید؟

راه حل:

خوب، شما می‌توانید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که چند تغییر اساسی در مراحل نظافت روزمره صبحگاهی خود ایجاد کنید. به طوری که بسیار کارآمدتر اجرا شود و زمان کمتری صرف انجام آن شود.

پس درین مقاله با سایت سیلور همراه ماباشید تا یاد بگیرید چگونه نظافت روزمره صبحگاهی خود را ساده کنیم و بتوانید صبح‌ها کمی بیشتر بخوابیم.

برای اینکه نظافت روزمره صبحگاهی خود را ساده کنید شب ها دوش بگیرید
بعد از تاریکی دوش بگیرید و اصلاح کنید

برای راحتی نظافت روزمره صبحگاهی، بعد از تاریکی دوش بگیرید و اصلاح کنید

بیایید با اصول شروع کنیم. برای سرعت بخشیدن به کارهای روزمره صبح خود، ابتدا باید کارهای صبح را که انجام آنها در ساعات اولیه ضروری نیست، متوقف کنید. معمولا بیشترین زمان صبح برای دوش گرفتن و اصلاح است. در مورد مزایای دوش گرفتن در شب بسیار صحبت شده، اما اگر بخواهیم یادآوری کنیم:

  • این بدان معنی است که شما می‌توانید هرچقدر که میخواهید زیر دوش بمانید و لذت ببرید.
  • ملحفه‌هایتان آنقدر کثیف نمی شوند. بنابراین مجبور نیستید آنها را به طور مكرر تمیز کنید.
  • چند دقیقه با ارزش اضافی در صبح شما آزاد می‌شود، تا به آنچه شما مناسب می‌دانید اختصاص یابد.

در مورد اصلاح، واقعیت این است که اکثر افراد به غیر از افرادی که موهای تیره با فولیکول‌های کامل و  پوست تیره دارند، می‌توانند از شب قبل اصلاح کنند بدون اینکه کسی اصلاً متوجه شود. بعلاوه، انجام این کار در شب به صورت شما کمک می‌کند تا راحت ‌تر بهبود یابد. از معایب  کشیدن سریع تیغ اصلاح و شیو بدون دقت صورت خلاص شوید.

معایب کشیدن سریع تیغ اصلاح در نظافات روزانه

با دستمال مرطوب بشویید

اگر به توصیه ما عمل کنید و شب شروع به دوش گرفتن کنید. صبح که از خواب بیدار می‌شوید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که صورت خود را پاک کنید و آماده شروع روز خود شوید. با انجام آن نظافت روزمره صبحگاهی شما آسانتر می‌شود.

اکنون می توانید در مسیر دل‌انگیز خود قدم بگذارید. صورت خود را با آب و صابون بشویید. یا می‌توانید روند کار را ساده‌تر کنید. و در عوض، یک دستمال مرطوب یکبار مصرف روی صورت خود بکشید. دستمال مرطوب لایه بردار نیز وجود دارد که می‌تواند در کسری از زمان همان عملکرد پاک کنندگی را داشته باشد.

استفاده از آب گرم را کاهش دهید
با آب سرد دوش بگیرید

در نظافت روزمره صبحگاهی، استفاده از آب گرم را کاهش دهید

اگر نمی‌توانید دوش گرفتن در صبح را ترک کنید. حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید اینست که زمان حمام را کم کنید. بهتر است با آب سرد دوش بگیرید. هیچ چیز به اندازه آب سرد  در اطمینان از کاهش زمان دوش گرفتن مؤثر نیست.

فقط فکر کنید: آخرین باری که دوش گرفتید و گرمای آب از دست شما خارج شد، چه مدت دوام آوردید قبل از اینکه آن را ترک کنید. سی ثانیه؟ یک دقیقه؟ در اینجا همان اصل اساسی اعمال می شود. با عمد فرو رفتن در یک طغیان آب سرد، شما اساساً تضمین می‌کنید که در کمتر از پنج دقیقه وارد و خارج خواهید شد. و جایزه شما: (همچنین برای پوست شما نیز مفید است.)

یک محصول دو در یک انتخاب کنید
یک محصول دوکاره انتخاب کنید

یک محصول دو در یک انتخاب کنید

نه، ما در مورد استفاده از ترکیب شامپو با نرم کننده صحبت نمی‌کنیم، زیرا استفاده منظم از آن می‌تواند منجر به تجمع نرم کننده‎های پایه سیلیکون روی مو شود. این فولیکول ها را سنگین می‎‌کند، و باعث می‎شود آنها کسل کننده و بی روح به نظر برسند. می‌دانید ، برعکس آنچه در مورد موی خود می‌خواهید دنبال کنید.

با این حال، آنچه در اینجا در مورد آن صحبت می‌کنیم، محصولات مراقبت از پوست دو در یک مانند مرطوب کننده‌های تزریق شده با SPF و کرم‌های ضد پیری روزانه با رتینوئیدهای ضد آکنه است. این محصولات برای نظافت روزمره صبحگاهی لازم هستند.

محصولاتی از این دست به همان اندازه کرم های تک عملکرد مؤثر هستند و عمل ساده عدم استفاده از چندین سرم مختلف برای همان اثر، لحظات ارزشمندی را از زمان شما را صرفه‌جویی می‌کند. نظافت روزمره صبحگاهی خوبه اما بالاخره هر ثانیه در صبح ارزش دارد.

برای اینکه نظافت روزمره صبحگاهی خود را ساده کنید، لوازم برقی را انتخاب کنید
از مسواک برقی برای صرفه جویی در وقت استفاده کنید

انتخاب لوازم برقی برای نظافت روزمره صبحگاهی

هنوز مسواک زدن تان با مسواک دستی است؟ زمان آن فرا رسیده است که خود را با یک سخت افزار متصل کنید که کار را به صورت خودکار انجام می‌دهد. به کمک آن نظافت روزمره صبحگاهی خود را آسان کنید.

می بینید، یک دلیل وجود دارد که بسیاری از مردم به سمت مسواک برقی می‌روند. این است که این ابزارها می‌توانند در کسری از زمان تجمع پلاک‌ها را با تلاش کمی از جانب شما پاک کنند. که برس معمولی شما به زمان و نیروی بیشتری نیاز دارد. حالا این باید لبخند روی لبانتان بیاورد.

برای اینکه نظافت روزمره صبحگاهی خود را ساده کنید ،موهای خود را کوتاه نگه دارید
کوتاه نگه داشتن موها از موارد نظافت روزمره صبحگاهی

موهای خود را کوتاه کنید (خیلی کوتاه)

با آن روبرو شوید: حالت دادن به موهای شما ممکن است غیر قابل پیش بینی ترین کاری باشد که هر روز صبح انجام می‌دهید ، به وقت شما.

مطمئناً ، گاهی اوقات ممکن است با اولین تلاش آنرا درست انجام دهید، هر مویی بعد از چند لحظه براحتی در جای خود مرتب می‌شود.، اما این چیزی نیست که همیشه اتفاق می‌افتد، و شما مجبور می‌شوید آنجا مقابل آینه بایستید. سشوار کشیدن، شانه زدن و زور زدن برای مرتب کردن موهای شکسته و بدقلق. که احساس می شود ساعت ها باید وقت صرف کنید تا شبیه آنچه می‌خواهید هنگام بیرون آمدن از در خانه ارائه دهید، شود.

 راه حل؟ بسیار ساده: فقط موها را کوتاه(خیلی کوتاه) کنید.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات