حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

نکات مهم در اصلاح صورت آقایان
چه کاری قبل از اصلاح باید انجام شود و نکات مهم در اصلاح صورت چیست

نکات مهم در اصلاح صورت آقایان

نکات مهم در اصلاح صورت آقایان را می خواهیم در این مقاله توضیح دهیم. یکی از دغدغه‌های مهم در روزمرگی آقایان اصلاح صورت است که از راهکارهای مهم زیبایی هم محسوب می‌شود. سرعت رشد و مدل موهای صورت از جمله مواردی هستند که فواصل بین دو اصلاح را تغییر می‌دهد. اما اگر طرفدار صورتی دائما تمیز و به اصطلاح شش تیغ هستید به اجبار باید روزانه اصلاح را انجام دهید. با وجود تمام مدل‌های مختلف ریش هنوز بسیاری از آقایان به صورتی کاملا یکدست داشته باشند. نکات مهمی برای اصلاح آقایان برای داشتن ظاهری مناسب وجود دارد که در ادامه ذکر کرده‌ایم. با اصلاح روزانه بسیاری از آلودگی‌ها و ذرات مختلف که به ریش چسبیده‌اند، از بین می‌روند. به همین دلیل اصلاح روزانه باعث می‌شود تا پوست صورت شاداب‌تر از همیشه شود.

تعداد دفعات اصلاح

اصلاح روزانه از نکات مهم در اصلاح صورت می باشد.

تعداد دفعات اصلاح از نکات مهم در اصلاح صورت آقایان است. همانطور که گفتیم تعداد دفعات اصلاح کاملا به میزان رشد موهای هر فرد بستگی دارد. کشیدن تیغه‌های خودتراش روی پوست صورت عواقب خاص خودش را دارد. اگر دلیل خاصی برای شش تیغ بودن همیشگی و اصلاح روزانه ندارید، می‌توانید دفعات تکرار اصلاح را به یک روز در میان تغییر دهید.

آماده سازی صورت قبل از اصلاح
نکات مهم اصلاح صورت آقایان چیست؟

آماده سازی صورت از نکات مهم در اصلاح صورت آقایان است

اصلاح صورت زمان زیادی نمی‌گیرد اما دلیلی ندارد که عجله‌ای هم داشته باشید.

پیشنهاد میکنم حتما قبل اصلاح پوست خود را آماده کنید. قبل از شروع اصلاح صورت خود را با آب ولرم بشویید تا مطمئن شوید پوستتان به اندازه کافی آماده باشد. با این کار موهای صورت نرم شده و منافذ صورت باز می‌شود و خودتراش به راحتی بر روی صورت حرکت می‌کند.

آقایان انتخاب تیغ مناسب از نکات مهم در اصلاح صورت

برای اصلاح روزانه بهتر است از خودتراش‌های چند تیغه استفاده کنید.

به گفته برخی افراد تعداد کمتر تیغه‌ها برای اصلاح بهتر است. اما افرادی که روزانه اصلاح می‌کنند به مرور ممکن است به پوستشان آسیب برساند. بنابراین بهتر است از خودتراش‌های چندلبه استفاده کنند.

تیغ اصلاح سیلور برای اصلاح روزانه
نکات مهم در اصلاح صورت

استفاده از محصولات اصلاح

برخی افراد برای اصلاح از ژل و فوم‌های با پایه الکل استفاده می‌کنند.

تصور می‌کنند که رطوبت بیشتری به پوست می‌دهد که التهاب آن را کاهش می‌دهد. نوع کرمی که برای اصلاح استفاده می‌کنید به ترجیح خودتان و البته نوع پوستتان بستگی دارد. برندهای مختلف از فرمول‌های متفاوت استفاده می‌کنند که برای پوست‌های گوناگون هم کارآمد باشد. بهتر است محصولات مختلف مانند صابون، کف، ژل و کرم را در دفعات مختلف استفاده کنید تا خودتان ببینید که کدام محصول مناسب پوستتان است و می‌تواند نیازهایتان را برآورده کند.

از نکات مهم در اصلاح صورت آقایان، اصلاح در جهت رشد مو است

شیو کردن صورت هم تکنیک خاص خودش را دارد. یکی از نکات مهم در اصلاح صورت آقایان، اصلاح مو در جهت رشد آن می‌باشد.

اگر اصلاح کردن را به گونه‌ای انجام دهید که تیغ در جهت رشد موها حرکت کند، بعدها احتمال رویش موهای زیر پوستی را کاهش می‌یابد. پس برای این که فراموش نکنید این جمله را به خاطر بسپارید: تیغ را روی صورت به سمت پایین و روی گردن به سمت بالا حرکت دهید. جهت رویش موها در صورت به سمت پایین و در روی گردن اغلب به سمت بالا است. در تیغ و خودتراش‌های سیلور از روان کننده‌های مانند روغن جوجوبا، آلوئه ورا و… استفاده شده است. این مواد به راحت شدن اصلاح کمک زیادی می کنند.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات