شرکت اصلاح نقره

پخش شرکت اصلاح نقره

ما در پخش شرکت اصلاح نقره متمرکز بر Modern Trade (مراکز نوین فروش) شامل: پخش آنلاین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های سراسر کشور هستیم. چرا که معتقدیم بهترین مکان برای نام تجاری، بازاریابی و بازگشت امن پرداخت، این مکان‌ها هستند.
توسعه و نگهداری یک برند، نیازمند تفکری استراتژیک و پویاست که بتواند به طور جدی و مستمر به وعده‌های داده شده به مشتریان خود پایدار بماند. ما در پخش سیلور برای آن که از کیفیت محصولات، برخورد مناسب پرسنل بـا مصرف کنندگان و تأمین بهینه‌ی نیازهای آنان مطمئن باشیم. با حذف واسطه‌های غیر لازم، اقدام به ایجاد سیستم پیشرفته توزیع و ارائه محصولات خود به صورت مستقیم در سطح مراکز فروش زیر کرده‌ایم.

مراکز نوین فروش

شرکت اصلاح نقره با پوشش کامل مراکز نوین فروش، دسترسی را برای مشتریان آسان می‌کند.

مویرگی تهران

در پخش مویرگی تهران، داروخانه‌ها، سوپر مارکت‌ها، گالری‌ها و ... را پوشش می‌دهیم.

امور نمایندگان

شرکت اصلاح نقره با همکاری با نمایندگان شهرستان‌های مختلف امکان تهیه محصولات خود را برای همه فراهم می‌کند.

لجستیک

بخش لجستیک شرکت اصلاح نقره با تدابیر کامل انبارداری و پخش محصولات را به عده دارد.

پخش آنلاین شرکت سیلور

پخش اینترنتی شرکت اصلاح نقره

امروزه توسعه‌ی اینترنت روش خرید مصرف کنندگان را به کلی تغییر داده است. مزایای موجود در خرید و فروش اینترنتی، تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب خود کرده و به عنوان یکی از روش‌های مدرن فروش مورد توجه قرار گرفته است. سیلور نیز در جایگاه یکی از معتبرترین تأمین‌کنندگان، مطابق با روش‌های نوین عرضه، امکان دستیابی آسان و مطمئن مصرف کنندگان را در تعامل با برترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور، فراهم کرده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره فروش آنلاین شرکت اصلاح نقره اینجا را کلیک کنید.

پخش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها

با توجه به اعتقاد سازمان به آینده بازار فروش ایران در مراکز نوین فروش، تمرکز و فعالیت اصلی خود را در این مراکز در سطح کشور قرار داده و امروز مدعی حضور بسیار قوی و پر رنگ با سهم بازار صد درصدی در این بازار است. چیدمان زیبا و مناسب، دسترسی آسان، بهینه‌سازی زنجیره‌ی تأمین و استفاده از امکانات و تسهیلات رفاهی هنگام خرید از مزیت‌هایی است که پخش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای مصرف کنندگان محصولات شرکت اصلاح نقره به دنبال خواهد داشت.

فروشگاه زنجیره‌ای سیلور
پخش مویرگی سیلور

پخش مویرگی شرکت اصلاح نقره

به‌دلیل این‌که هر شخصی با توجه به موقعیت جغرافیایی محل سکونت و انتخاب محل خرید بتواند به محصولات ما دسترسی داشته باشد. این شرکت ارتباط با داروخانه‌ها و فروشگاه‌های سراسر کشور را با توجه به تعداد بسیار زیاد آن‌ها در مجموعه پخش خود قرارداده است.

پیگیری‌های دوره‌ای هفتگی جهت خالی نبودن سبد و ثبت سفارشات جدید و همچنین پوشش سراسری تمام داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها بصورت سیستمی و نرم افزاری توسط پرسنل فروش صورت می‌پذیرد.