حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

تیغ اصلاح یکبار مصرف

تیغ اصلاح یکبار مصرف سیلور

تیغ اصلاح یکبار مصرف چه چیزی را به یاد شما می آورد؟ بسیاری از افراد بر این باورند که تنها یکبار می‌توان از تیغ‌ها و خودتراش‌ها استفاده کرد. اما اینطور نیست و عمر تیغ اصلاح کاملا به نوع استفاده و نگهداری شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید که تیغ اصلاح یکبارمصرف به معنای این نیست که شما تنها یک بار می‌توانید از آن استفاده کنید. بلکه امکان بارها استفاده کردن از آن را دارید. در واقع علت نامگذاری این نوع تیغ‌ها به دلیل سر ثابت و سری قابل تعویض است. مدت زمان استفاده از این تیغ‌ها کاملا بستگی به نوع استفاده شما دارد. هر تیغ اصلاحی نیاز به مراقبت‌هایی دارد که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

تیغ اصلاح یکبار مصرف
اصلاح با تیغ اصلاح یکبار مصرف

روش‌های صحیح استفاده از تیغ اصلاح یکبار مصرف:

از سوالات پرتکرار در رابطه با استفاده از تیغ اصلاح این است که طول عمر تیغ چقدر است؟

جواب این سوال کاملا بستگی به نوع استفاده فرد هنگام استفاده از تیغ دارد. چرا که روش‌های استفاده متفاوتی وجود دارد که در طول عمر تیغ اصلاح یکبارمصرف بسیار تاثیرگذار است. در ادامه چند روش نگهداری درست از تیغ اصلاح را توضیح داده‌ایم. رعایت این نکات ارتباط مستقیمی با طول عمر تیغ اصلاح دارد.

از مرطوب کننده استفاده کنید

یکی از روش‌های نگهداری و محافظت از تیغ اصلاح یکبار مصرف استفاده از مرطوب کننده قبل از اصلاح است.
استفاده از مرطوب کننده قبل از اصلاح باعث تا تیغ اصلاح به راحتی بر روی پوست حرکت کند. همین امر باعث میشه تا تیغ مدت زمان بیشتری کاربرد داشته باشد و مورد استفاده قرار بگیرد.

استفاده از مرطوب کننده
استفاده از مرطوب کننده بعد از اصلاح با تیغ اصلاح یکبار مصرف

آماده سازی پوست قبل از اصلاح

کیفیت پوست تاثیر مستقیمی در کیفیت تیغ اصلاح دارد.

پس سعی کنید حتما قبل از اصلاح تمام موارد لازم و ضروری را بر پوست خود اعمال کنید. می‌توانید قبل از اصلاح پوست خود را لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده را از بین ببرید. چرا که وجود آن‌ها باعث می‌شود پس از گذشت مدتی تیغه اصلاح کند شود. در نهایت هم می‌توانید با استفاده از کرم و روغن‌های اصلاح پوست خود را آماده کنید. فراموش نکنید که منافذ پوست قبل از اصلاح باید باز باشند پس می‌توانید از آب گرم استفاده کنید. در عین حال آب گرم باعث نرم شدن موهای بدن شده و باعث میشه نتیجه بهتری دریافت کنید. رعایت تمامی این موارد باعث میشه تا عمر تیغ اصلاح یکبار مصرف بیشتر شود.

بعد از اصلاح تیغ را بشویید

یکی از موادی که برای اصلاح راحت مورد استفاده قرار میگیرد انواع مختلف صابون‌ها است.

اعمال صابون باعث حرکت راحت تیغ بر روی پوست می‌شود و فرآیند اصلاح را به مراتب راحت‌تر می‌کند. بنابراین بسیاری از افراد از آن برای داشتن اصلاحی مناسب استفاده می‌کنند. اما نکته‌ای وجود دارد این است که محصولات صابونی می‌توانند لایه‌های تیغ را از بین ببرند و باعث کند شدن تیغه‌ها شوند.  بنابراین بعد از اصلاح تیغ  را با آب بشویید تا مطمئن شوید اثری از این محصولات بر روی تیغ باقی نماند.

تیغ اصلاح سیلور
تیغ اصلاح یکبار مصرف سیلور

استفاده از درپوش جهت محافظت

جهت بالا بردن ایمنی در تمامی تیغ‌های یکبارمصرف سیلور درپوش‌ قرار داده شده.

این درپوش‌ها از جنس پلاستیک فشرده شده هستند و وجود آن‌ها‌ باعث می‌شود تا تیغ‌ها ایمنی بیشتری داشته باشند. استفاده از این درپوش علاوه بر بالا بردن سطح ایمنی عمر تیغه‌ها رو هم افزایش میده. چرا که وجود آن از آسیب دیدن تیغ جلوگیری می‌کند و در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات