حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

تیغ اصلاح زنانه سیلور

تیغ اصلاح زنانه سیلور

تیغ اصلاح زنانه سیلور مخصوص اصلاح نرم و راحت برای بانوان طراحی شده است.

بانوان دارای پوست‌های و نرم‌ و حساسی هستند که نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارد. از طرفی هم مشغله کاری بسیاری از بانوان باعث شده که وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه‌ها رو نداشته باشند. از این رو بسیاری از بانوان برای اصلاح موهای صورت خود از تیغ استفاده می‌کنند!

در ادامه این مقاله بیشتر راجع به خوب یا بد بودن این کار صحبت کرده‌ایم.

پیشنهاد می‌کنم ادامه این مقاله رو از دست ندید.

اصلاح صورت بانوان با تیغ

روش‌های مختلفی برای اصلاح صورت بانوان وجود دارد.

این موضوع از دغدغه‌های همیشگی بانوان به شمار میره. چرا که همیشه به دنبال اصلاحی راحت می‌گردند. به همین دلیل بسیاری از بانوان برای اصلاح صورت خود از تیغ استفاده می‌کنند. چرا که سریع‌ و راحتترین روش اصلاح به شمار می‌رود و در هرجایی که باشند می‌تونن به راحتی اصلاح کنند. برای این کار تیغ اصلاح زنانه سیلور رو پیشنهاد می‌کنیم. چرا که با طراحی فوق‌العاده و مواد بکار رفته اصلاحی بی‌نقص را تجربه خواهید کرد.

اصلاحی بدون درد را تحربه کنید

در حالت کلی موهای صورت بانوان تارهای نارکی دارد.

اما به دلایلی در قسمت‌های خط ریش، بالای لب، زیر چانه و بعضا روی پیشانی موهای زائد رشد می‌کنند. وجود این موها بر روی صورت در زیبایی بانوان بسیار تاثیرگذار هستند. به همین دلیل ناچار به از بین بردن این موها هستند. بند و موم باعث التهاب پوست میشه و ممکن باعث موی زیر پوستی شود. بنابراین بسیاری از  بانوان به اصلاح با تیغ روی می‌آورند چراکه دغدغه‌ی همیشگی که همواره در اصلاح صورت همراه بانوان است از بین می‌رود.

درسته؛ اصلاح با تیغ دردی ندارد!

پوستتان را لایه‌برداری کنید.

برخی از بانوان معتقدند که استفاده از تیغ باعث لایه برداری پوستشان می‌شود!

اصلاح با تیغ باعث لایه‌برداری بصورت شده و همین امر باعث میشه تا آرایش به راحتی بر روی پوست بنشیند. تیغ اصلاح زنانه سیلور بهینه شده با ژل آلوئه‌ورا و ویتامینE می‌باشد که باعث میشه پوستتان نریم و لطیف بماند.

پیشنهاد میکنیم برای اصلاح از خودتراش گلوریا از برند سیلور استفاده کنید.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات