حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

تیغ اصلاح سیلور

تیغ اصلاح سیلور

ابزارهای مختلفی برای اصلاح موهای زائد وجود دارد که یکی از پرکاربردترین آن‌ها تیغ اصلاح سیلور است.

تیغ‌های اصلاح به طور کلی به دو دسته سیستمی و چندبارمصرف تقسیم می‌شود. اصولا افراد برای اصلاح روزانه از تیغ‌ استفاده می‌کنند. طراحی متفاوت تیغ اصلاح سیلور به صورت سری ثابت و سری قابل تعویض برای افراد ارائه می‌شود. مهم‌ترین ویژگی تیغ سیلور وجود نوار صابونی حاوی آلوئه‌ورا، ویتامینE و دیگر مواد مفید است. این نوار شگفت‌انگیز باعث نرم شدن موها شده و همین موضوع منجر به تجربه یک اصلاح روان می‌گردد.

کاربرد تیغ سنتی سیلور

تیغ سنتی سیلور جهت قرارگیری روی دسته تیغ‌های قدیمی قابل استفاده است.

تیغ سیلور در بسته کوچک 10 عددی عرضه می‌شود. این تیغ بسیار تیز است و جهت اصلاح ابرو و خط ریش مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین مزیت این تیغ نصف شدن آن از وسط است که به راحتی قابل استفاده در دسته‌های مختلف می‌باشد. تیز بودن دو لبه این تیغ باعث میشه تا موها بدون وارد کردن فشار کاملا تراشیده شود. جنس این تیغ از پلاتینیوم ضدزنگ است. همین امر باعث شده تا ضمن برخورداری از آراستگی و نظافت شخصی، سلامت پوست نیز حفظ شود.

اصلاح با تیغ اصلاح سیلور
تیغ اصلاح سیلور

تیغه از جنس استیل ضد زنگ:

استفاده از تیغه استیل ضد زنگ در خود تراش‌های حرفه‌ای اصلاح صورت بخاطر مقاومت آن‌ها در برابر خوردگی است.

به هرحال تیغ‌های اصلاح چون برای پوست صورت استفاده می‌شوند حساسیت بالاتری برای تولید آنان وجود دارد. آن‌ها باید بتوانند استانداردهای لازم برای حضور در لوازم آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست را بگیرند. برای این‌که یک استیل با کیفیت و مقاوم در برابر خوردگی تولید شود از کروم استفاده می‌کنند. کروم باعث می‌شود تا تیغ‌های اصلاح خاصیت ضد زنگ پیدا کنند و دوام بیشتری داشته باشند. این تیغ‌ها به اندازه کافی صیقل خورده‌اند تا بتواند به حدی تیز باشند که راحت و سریع در سطح پوست سُر بخورند و موهای زائد پوست را بدون آسیب رساندن به پوست از بین ببرند.

نحوه استفاده از تیغ

یکی از موضوعاتی که بسیار حائز اهمیت است نحوه استفاده درست از تیغ است.

برای داشتن اصلاح خوب باید در ابتدا پوست خود را با آب بشویید تا موها نرم و اصلاح راحت‌تر شود. بهتر است اصلاح را از طرفین شروع کنید و همیشه در جهت رشد موها اصلاح کنید. حرکت‌های شما باید کوتاه و آرام باشد. از اصلاح چندباره یک ناحیه خودداری کنید چرا که ممکن است باعث زخم شدن و آسیب دیدن پوستتان شود. بعد هر حرکت تیغ را زیر آب قرار دهید تا تمیز شود. بعد از اصلاح پوست خود را با آب سرد بشویید تا از اتهاب پوست جلوگیری کند.

خودتراش سیلور
خودتراش چندبار مصرف

نوار صابونی تیغ سیلور

همانطور که گفتیم بهتر است برای اصلاحی روان و راحت از ژل یا فوم اصلاح استفاده شود.
با این حال نوار صابونی بر روی تیغ اصلاح تعبیه شده که حاوی آلوئه ورا می‌باشد. این نوار صابونی برای مواقعی در نظر گرفته شده که دسترسی به ژل یا فوم برای افراد مقدور نیست. وجود این نوار صابونی باعث لیز شدن پوست و روان شدن حرکت تیغ اصلاح می‌شود. همین امر از ایجاد کوچکترین خراش یا بریدگی هنگام اصلاح جلوگیری می‌کند.

خرید تیغ اصلاح سیلور

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و داروخانه‌های تهران تیغ اصلاح سیلور را خریداری کنید.

همچنین می‌توانید به صورت آنلاین در فروشگاه‌های اینترنتی دیجی کالا و… به راحتی تیغ اصلاح سیلور را خریداری کنید.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات