حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

خودتراش چندبار مصرف

خودتراش چند بار مصرف

بگذارید در ابتدا در مورد طول عمر خودتراش‌های چندبار مصرف صحبت کنیم!
می‌دونم که برای بسیاری از افراد این سوال پیش اومده که چندبار می‌توانند از خودتراش استفاده کنند؟!
بسیاری از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که خودتراش‌‌ها تنها یکبار قابل استفاده هستند! در صورتی که عمر آن‌‌ها کاملا به طرز استفاده و میزان استفاده شما بستگی دارد.

آشنایی با خودتراش‌های چندبار مصرف سیلور

خودتراش های چندبار مصرف سیلور
خودتراش چندبار مصرف سیلور

خودتراش‌های سیلور، طراحی و ساخت کشور آمریکاست و برای آقایون و بانوان به صورت مجزا طراحی شده. تیغ‌های پنج، سه، دو، یک لبه که از جنس سرامیک، تیتانیوم یا استیل ضد زنگ هستند می‌تونه تو اصلاح‌های متفاوت کمکتون کنه. این خودتراش‌ها کاملا ضدآب بوده و همین موضوع باعث شده تا در مقابل آب واکنشی نشان ندهند. اصلاح با خودتراش‌های چندبار مصرف سیلور به دلایل مختلفی بسیار راحت و مناسب است. از جمله دلایل ایجاد یک اصلاح نرم و راحت سری انعطاف پذیر تیغ‌های سیلور می‌باشد.

از نکاتی که باعث تجربه یک اصلاح خوب با خودتراش‌های چندبارمصرف سیلور میشه وجود نوار ژل صابونی تیغ‌های سیلور است.

خودتراش‌های چندبار مصرف سیلور دارای صابون‌های بهینه شده با آلوئه‌ورا و ویتامین E هستند. لزج بودن آلوئه‌ورا و صابون باعث میشه شما پوست لیزی داشته باشید. همین موضوع در حرکت راحت خودتراش بر روی پوست شما بسیار تاثیرگذار است. حرکت هرچه راحت‌تر خودتراش از بریدگی و التهاب پوست شما درهنگام اصلاح جلوگیری می‌کند. تعبیه این صابون بر روی خودتراش‌ها اصلاح مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی خودتراش‌های سیلور

از مهم‌ترین فاکتورهایی که یک تیغ برای اصلاح صورت آقایان باید داشته باشد تیغ خط زن است.

چرا که برای شکل دادن به خط ریش در آقایان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. خط ریش در اصلاح صورت آقایان بسیار حائز اهمیت است و در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد. البته اصلاح خط ریش با تیغه‌های خودتراش عموما برای افراد کار دشواری است و صاف کردن آن را برای افراد به یک موضوع نشدنی تبدیل کرده. از این رو در خودتراش‌های چندبارمصرف سیلور تیغ‌های خط زنی جهت صاف کردن خط ریش طراحی شده که برای درست در آوردن خط ریش بسیار کاربرد دارد.

خط زن خودتراش های چندبار مصرف سیلور
خط زن خودتراش چندبار مصرف سیلور

اصلاح راحت و آسان با خودتراش‌های چندبار مصرف سیلور
اصلاح با خودتراش‌های چندبار مصرف سیلور

طراحی فوق‌العاده برای اصلاح راحت

همان طور که گفتیم خودتراش‌های سیلور محصول کشور آمریکا بوده و دارای طراحی فوق‌العاده‌ای می‌باشد.
این خودتراش‌ها دارای دسته بلند و سر ثابت هستند تا هنگام اصلاح به راحتی بتوان از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر آن جهت جلوگیری از جذب گرد و غبار و… خودتراش‌های سیلور دارای درپوش‌های پلاستیکی بی‌رنگی هستند. به این صورت علاوه بر جلوگیری جذب گردوغبار، ایمنی نیز حفظ خواهد شود.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات