حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

دسته تیغ آرایشگاهی

دسته تیغ آرایشگاهی

دسته تیغ‌ آرایشگاهی همان‌طور که از نامش هم پیداست در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آرایشگاه‌ها از جمله مکان‌های پرتردد به حساب می‌آیند که روزانه چندین نفر در آن‌جا رفت و آمد دارند. به دلیل ارتباط مستقیم ابزار با پوست امکان واگیری بسیاری از بیماری‌های پوستی بالا است. بنابراین رعایت اصول‌بهداشتی مخصوصا در این ایام کرونایی از واجباتی که حتما باید انجام شود. از خطرناک‌ترین وسایل و ابزارهایی که در آرایشگاه‌ها وجود دارد دسته تیغ‌ آرایشگاهی است. چراکه با استفاده از تیغ‌ها درصد احتمال انتقال بیماری‌های پوستی و عفونی بالاتر می‌رود.

 

کاربرد دسته تیغ‌ در آرایشگاه‌ها

از عادات بهداشتی در آقایان اصلاح صورت است که از ترفندهای زیبایی نیز به شمار می‌رود.

مدل‌های مختلفی برای اصلاح صورت آقایان وجود دارد که برای شکل دادن به آن‌ها از دسته تیغ آرایشگاهی استفاده می‌شود. این روش‌های مختلف باعث میشه تا خیلی از افراد اصلاح صورتشون رو به دست آرایشگران بسپارند. اصلاح صورت در آرایشگاه‌ها دارای معایب متفاوتی از جمله عدم رعایت بهداشت است. همان‌طور که گفتیم آرایشگاه مکان شلوغی است و عدم رعایت بهداشت در آن ممکن است به یک فاجعه تبدیل شود.

پس اگر برای اصلاح صورت سراغ آرایشگاه می‌روید، قبل از رفتن حتما از بهداشت آن‌جا مطمئن باشید.

 

اصلاح با خود تراش سیلور مردانه
اصلاح با خودتراش

نکات استفاده از تیغ

اگر خودتون دست بکار شدید، می‌تونید با استفاده از تیغ سیلور این کار را به راحتی انجام بدید.

تیغ‌های سنتی سیلور به راحتی در هر دسته‌ای جاگذاری میشه. این تیغ‌ها از جنس استیل ضد زنگ پلاتینیوم هستند و در مقابل آب واکنشی از خود نشان نمی‌دهند. علاوه بر آن تیز بودن هر دو لبه آن باعث میشه یک اصلاح مناسب و راحتی داشته باشید. این تیغ‌ در ناحیه ابرو و خط‌ریش بسیار کاربردی بوده و به کمک آن به راحتی می‌توان اصلاح کرد. فراموش نکنید که قبل از شروع پوست خودتون رو مرطوب کنید تا کاملا آماده اصلاح باشد. این کار باعث میشه تا پوستتون دچار زخم و التهاب نشه و در نهایت آسیبی نبینه.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات