محصولات برند سیلور

خودتراش زنانه سیلور

خودتراش زنانه سیلور در دو دسته سیستمی و چندبار مصرف به بانوان عزیز ارائه می‌گردد.

موضوعی که برای هر خانمی مهمه این است که خودتراش به راحتی برروی پوست حرکت کند. خودتراش‌های سیلور باکیفیت بالایی تولید و با ویژگی‌هایی که دارد باعث میشه تا یک اصلاح عالی را تجربه کنید. از مهم‌ترین ویژگی خودتراش سیلور وجود آلوئه‌ورا، ویتامینE و انواع روغن‌های گیاهی است. صابون تعبیه شده در این خودتراش‌ها‌ باعث حرکت راحت آن‌ها برروی پوست شده و از بریدگی پوست جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن سری این خودتراش‌ها با قابلیت انعطاف پذیری بالایی طراحی شده تا به راحتی عمل اصلاح انجام شود.

 

خودتراش‌های سیستمی زنانه سیلور:

منظور از خودتراش‌‌های سیستمی زنانه سیلور، خودتراش‌هایی است که سری قابل تعویض دارند.

سری خودتراش‌های سیستمی زنانه به راحتی قابل تعویض هستند. این باعث میشه تا تیغ‌ها به راحتی قابل شست و شو باشند و با یک آبگیری ساده خارج شوند. علاوه بر آن کارتریج پشت باز آن‌ها باعث میشه تا موها به راحتی تخلیه و مابین تیغه‌ها باقی نماند. خودتراش‌ سیستمی زنانه دارای 5 لبه از جنس سرامیک مخصوص دو پوششه می‌باشد. وجود نوارهای صابونی که حاوی آلوئه‌ورا و ویتامین E بر روی این خودتراش‌ها در محافظت پوست بسیار تاثیرگذار هستند.

خودتراش‌های چندبار مصرف زنانه سیلور:

سری خودتراش‌های چندبار مصرف زنانه سیلور ثابت بوده و قابل تعویض نیستند.

دسته‌ی خودتراش‌ها چندبار مصرف سیلور طوری طراحی شده تا به راحتی بتوانید یک اصلاح مناسب را تجربه کنید. جنس تیغه‌ی خودتراش‌ زنانه سیلور از جنس استیل ضد زنگ است. همین امر باعث جلوگیری از زنگ زدن و خراب شدن تیغه‌های خودتراش می‌شود. خودتراش‌های چندبارمصرف سیلور دارای لبه‌های متفاوت یک، سه و پنج با کاربرد‌های مختلفی مخصوص بانوان طراحی شده است. که دارای تائیدیه مرکز تخصصی پوست هستند. در پایین خودتراش‌های چندبار مصرف زنانه سیلور را مشاهده می‌کنید: