حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

نکات مهم اصلاح خوب و تمیز
نکات مهم اصلاح خوب و تمیز چیست

نکات مهم اصلاح خوب و تمیز

نکات مهم اصلاح خوب و تمیز چیست؟ کارشناسان نکاتی را درباره این که چگونه می‌توانید صاف‌ترین و کم‌دردترین اصلاح را داشته باشید بیان کردند.
یک مرد به طور متوسط ​​بیش از 25000 تار مو  دارد که در صورت او رشد می‌کند. تقریبا 3000 ساعت در طول زندگی خود را صرف تراشیدن آن‌ها می‎کند. مصری‌ها اولین کسانی بودند که این کار را انجام دادند. جالب است بدانید که گاهی اوقات با پوست صدف این کار را انجام می‌دادند. اما حتی اگر مردان هزاران سال است که ریش تراشیده‌اند، هنوز هم بسیاری از ما در این مورد بسیار بد عمل می‌کنیم. با وجود پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در فناوری اصلاح – ریش تراش‌های برقی بی سیم ضد آب! تیغ‌های چها لبه- بسیاری از مردان هنوز با سوختگی اصلاح وتیغ و زخم‌های اصلاح روزانه خود به سرکار خود می‌روند.

 

پس چه اشتباهی در اصلاح صورت انجام می‌دهید؟
برای پی بردن به این موضوع به برخی از متخصصان اصلاح مراجعه کردیم.

نکات مهم اصلاح خوب و تمیز برای آقایان

رکسان گریگو، مدیر شورای آرایشگران در آریزونا، 32 سال است که آرایشگر است و پدر و پدربزرگش نیز آرایشگر بوده‌اند.

او می‌گوید اولین قدم در اصلاح، آماده سازی سطح پوست است. “شما می‌خواهید موها را با حفظ یکپارچگی پوست از بین ببرید.” ماساژ دادن با کرم یا ژل اصلاح‌، عضله‌ای را به نام عضله نعوضی جمع می‌کند که مو را به سمت بالا هل می‌دهد. این کار همچنین روغن‌های نرم کننده پوست را از زیر پوست آزاد می‌کند. آن‌چه می‌خواهید این است که موها را به سمت بالا فشار داده و نرم کنید تا بتوانید آن‌ها را در یک ضربه محکم و ناگهانی کوتاه کنید. ” وی اضافه می‌کند، بسیاری از افراد از دستورالعمل‌های مربوط به کرم‌ها یا صابون‎ها پیروی نمی‎کنند. یا کرم‌ها و صابون‌ها دستورالعمل کافی ندارند. شما باید پ را با صابون ماساژ داده و گرم کنید.

 

“اصلاح زیر دوش آب گرم بسیار عالی است”

دیوید ای بانک، دکتر و مدیر مرکز جراحی پوست، زیبایی و لیزر در نیویورک می‌گوید: “اصلاح زیر دوش آب گرم بسیار عالی است”
آب را گرم کنید و پوست خود را زیر آن نگه دارید. حتی می‌توانید یک حوله گرم و مرطوب را برای چند دقیقه روی صورت خود قرار دهید. استفاده از آب گرم از نکات مهم اصلاح خوب و تمیز می‌باشد.

 

استفاده از برس برای پخش ژل

برخی از افراد از برس برای پخش کردن کرم یا ژل استفاده می‌کنند.
برخی ژل‌ها و کرم‌های گران قیمت استفاده می‌کنند. ولی به یاد داشته باشید، قیمت بالا لزوماً به معنای کیفیت بهتر نیست. همچنین خاطرنشان می‌کند که آرایشگران نمی‌توانند از برس‌ها استفاده کنند زیرا با استفاده از آن ممکن است باکتری‌هایی را نگه دارند و مشتریان بعدی را آلوده کنند.

استفاده از تیغ صابون دار

اگر از یک تیغ صابون دار استفاده می‌کنید وقتی که صابون از بین رفت، تیغ خود را تعویض کنید.

جورج یک تیغ تک لبه را ترجیح می‌دهد و فکر می‎کند تیغ‎های دو لبه و سه لبه می‌توانند پوست را تحریک کند. او می‌گوید: تنها چیزی که لازم دارید این است که پوست را آماده کرده باشید.” ای بانک موافقت می‌کند و می‌گوید که او فکر نمی‌کند چند تیغه تفاوت زیادی ایجاد کند. در هر صورت، تیغه باید تیز باشد.

روش اصلاح خود را انجام دهید

بانک، اصلاح در جهت رشد مو حداقل برای یک یا دو دفعه اول را توصیه می‌کند. این از نکات مهم اصلاح خوب و تمیز می باشد.

“اینقدر نزدیک نخواهد بود زیرا موها به جای 90 در زاویه 45 درجه قرار دارند، اما اصلاحی ملایم خواهید داشت. به یاد داشته باشید، موها در جهات مختلف در قسمت‌های مختلف صورت رشد می‌کنند. دست خود را روی موی صورت و گردن خود بکشید تا ببینید در چه جهتی رشد می‌کند. پس از اصلاح، با آب خنک بشویید و با حوله مالش ندهید. از آن جا که اصلاح می‌تواند علاوه بر مو، دو لایه از پوست را از بین ببرد، از یک مرطوب کننده به جای یک کرم بعداصلاح که برپایه الکل و معطر است استفاده کنید.

نکات مهم اصلاح خوب و تمیز در هنگام استفاده از تیغ

پس از اصلاح تیغه را کاملا بشویید، اما با حوله خشک نکنید، که لبه برش را کند می‌کند.
استفاده از تیغ کند همچنین می‌تواند باعث برجستگی تیغ و موهای زیر پوستی شود. اتفاقاً، این که شخص باید فقط از ریش تراش برقی یا تیغ به طور انحصاری استفاده کند، درست نیست.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات