حساب کاربری

لطفا وارد حساب خود شوید!

پایداری در اصلاح
پایداری در اصلاح

پایداری در اصلاح

در ابتدا باید بگوییم پایداری به معنای برآوردن نیازهای خود بدون به خطر انداختن توانایی نسل‌های آینده برای برآورده کردن آنهاست. بیشتر تعاریف پایداری، پیرامون محیط زیست است.

در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری در دنیا مردم و صنایع به دنبال راه‌هایی برای کاهش تاثیرات منفی خود بر محیط زیست و تضمین آینده‌ای پایدار هستند. 

صنعت اصلاح نیز به پایداری (sustainability) توجه دارد و برندهای بزرگ کمپین‌هایی را برای کاهش این تاثیرات منفی زیست محیطی خود اعلام کرده‌اتد.

شرکت‌های صنعت اصلاح بر چندین حوزه کلیدی از جمله کاهش ضایعات محصول و بسته بندی، بهبود عملیات تولیدی و زنجیره تامین خود و حفاظت از آب تمرکز کرده‌اند. هدف این شرکت‌ها این است که تا سال ۲۰۳۰، ۱۰۰٪ بسته‌بندی آن‌ها قابل بازیافت باشد.

کمپانی‌ها و تلاششان برای اصلاحی پایدار

Edgewell، شرکت مادر بسیاری از برندهای اصلاح به خصوص سیلور، همراه با شرکت ژیلت و دیگر کمپانی‌های مطرح سازنده لوازم اصلاح اهداف خود را در مورد پایداری در صنعت اصلاح تا سال ۲۰۳۰ در نظر گرفته‌اند. تلاش‌ برای پایداری آنها به سه حوزه تقسیم می‌شود: برندها، عملیات و زنجیره تامین، و افراد و جوامع.

اهداف خاص در “تعهد پایداری” آنها عبارتند از:

استفاده از برق ۱۰۰٪ تجدید پذیر

کاهش استفاده از محتویات پلاستیکی مبتنی بر نفت خام در محصولات و بسته بندی‌ها

استفاده از بسته بندی پلاستیکی ۱۰۰٪ قابل بازیافت

کاهش ۱۰ درصدی زباله

اصلاح پایدار
اصلاح پایدار

فرهنگ پایداری

فرهنگ پایداری با حصول اطمینان از اینکه هر صنعت جهانی دارای یک برنامه برای انجام اقدامات پایدار است انجام می‌شود.

بسیاری از اصلاح کنندگان به تیغ های سنتی به عنوان یک گزینه پایدار روی ‌آوردند. کمپانی‌های سازنده‌ی تیغ‌های یکبار مصرف، سیستمی و کارتریج، تیغ‌های سیستمی را پیشنهاد می‌دهند. زیرا شما با یکبار خرید دسته، می‌توانید برای همیشه با جایگزین کردن سری جدید از آن استفاده کنید همچنین خودتراش‌های سیستمی از کیفیت و طراحی بهتری نیز برخوردارند.

 با این تعهدات توسط برندهای برجسته اصلاح، مصرف کنندگان می‌توانند با خیالی آسوده محصولات اصلاح را مصرف کنند و آگاه باشند که به محیط زیست، طبیعت و کره‌ی زمین خانه عزیزمان کمترین آسیب را وارد می‌کنند و دوست‌دار محیط زیست خواهند بود.

مطالب مفید بیشتر بخوانید
مقالات