شرکت اصلاح نقره

در هر سازمان این واحدها هستند که با قرار گرفتن در کنار هم و عمل به وظایف خود به بهترین شکل، آن را می‌سازند.

در شرکت اصلاح نقره ما بهترین‌ها را گرد هم آوردیم تا با عملکرد عالی و خدمت رسانی فوق‌العاده به مشتریان یک سازمان قوی، هدف‌مند و پر انرژی را ایجاد کنند.

در ادامه‌ی متن ما شما را با واحدهای زیر مجموعه‌ی شرکت اصلاح نقره بیشتر آشنا می‌کنیم.

بازرگانی

واحد بازرگانی به عنوان قلب تپنده شركت، مأموريت دارد تا با شناخت از شرايط محيطی و محاطی، بازار مطمئن و سودمندي براي شركت ايجاد نموده و مسير رشد و توسعه را فراهم نمايد.

اين واحد مي‌بايست با توجه به پتانسيل‌های موجود، فرصت‌های كاری را شناسایی نموده و با تهيه و تدوين پيشنهادات و اسناد زمينه را براي عقد قراردادهای كاری جديد و مشاركت‌هاي نو فراهم نمايد.

هدف واحد بازرگانی مدیریت کلیه اموری که به شناسایی ، نگهداری و توسعه مشتریان سودآور و اعتلای نام و نشان تجاری شرکت می‌انجامد، می‌باشد.

منابع انسانی

یک دپارتمان کارآمد مدیریت منابع انسانی یا بهتر بگوییم دپارتمان مدیریت سرمایه انسانی در یک شرکت یا سازمان می‌تواند سازمان و شرکت را به سطح توانایی پاسخ‌گویی به نیازهای کسب و کار برساند آن‌ هم با تکیه بر مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان یا شرکت که همان پرسنل شرکت هستند.

به خصوص در بخش‌های جذب و گزینش نیرو‌ی متخصص و حرفه‌ای، ازتباط با مشتری CRM و نظارت بر عملکرد واحدها.

مالی

از آن جایی که بودجه به عنوان شاهرگ اصلی سازمان تمامی فعالیت ها و برنامه ریزی های مالی اعم از کسب درآمد و پرداخت هزینه های خود را در چارچوب قانون بودجه انجام می‌دهد. اداره صحیح امور مالی سازمان، نقش بسزایی دربهسازی نظام اقتصادی و اداری یا مدیریت بخش سازمانی دارد.

با توجه به اهمیت بودجه و ارقام آن، امور مالی هر سازمان از مهمترین بخش های هر دستگاه اجرایی است که آن را می توان شاهرگ هر سازمان نامید.

پخش و توزیع

موضوع پخش و توزيع مناسب كالا و خدمات ، امروزه يكي از اصول مهم و اساسي است كه به صنعتي بزرگ و تجارتي عظيم تبديل شده است ، صنعت پخش می‌تواند به دلیل ارتباط نزدیک با تولید و مصرف از هر بخشی یا نهادی سریع‌تر علايم مربوط به رونق و رکود را در بازار شناسایی و به موقع مسئولان و دستگاه‌های مرتبط را نيز براي اقدامات پیشگیرانه مطلع کند.
نظام توزیع کالا وخدمات ازجمله بخش‌های مهم در اقتصادکشورهاست که از یک طرف کالاها و خدمات را دراختیارمصرف‌کنندگان وازسوي دیگر اطلاعات و نقدینگی را به بخش‌های تولیدی منتقل مي كنند.

در شرکت اصلاح نقره ما با تیم پخش خود تمامی خطوط توزیع از قبیل شهرستان‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آنلاین و داروخانه‌ها را پوشش می‌دهیم.

انبارداری

انبارداری یک خدمت اقتصادی است و عبارت از تهیه و نگهداری کالا به منظور عرضه به موقع یا گسترش دادن مدت عرضه آن به نحوی که کالا برای مدت بیشتری قابل دسترس و مصرف باشد. در اقتصاد هر سازمانی انبارداری حلقه‌ای از زنجیره تولید، انتقال، توزیع و مصرف به شمار رفته و نقش اتصال و واسط را درانتقال کالا از مناطق تولید به بازارهای مصرف وسپس توزیع محلی برعهده دارند.

درصد زیادی از سرمایه سازمان ها را مواد اولیه و قطعات ،تجهیزات و کالاهای آن تشکیل می‌دهد . لذا نگهداری و مراقبت دقیق از آنها و برقراری یک نظام صحیح اطلاعاتی برای کنترل موجودی های انبار و یا زمان به موقع جهت سفارش و میزان سفارش کالا بسیار ضروری بوده و با بهبود وضع انبارداری می توان از زیان های ناشی از بی دقتی در نگهداری کالا جلوگیری نمود و به میزان سود سازمان افزود.

مارکتینگ

یکی از چالش های مهم واحد بازاریابی، دفاع از ارتباط بین فعالیت ها و برنامه های خود و نتایج سازمانی آن‌ها است. ناتوانی واحد بازاریابی در تأثیر بر تصمیم های راهبردی سازمان، می تواند زمینه ساز دور شدن سازمان از دغدغه‌های بازار و محیط رقابتی شود. بنابر این واحد بازاریابی به عنوان مرجع تحلیل نیازهای بازار، باید بتواند دیدگاه های خود را در سازمان القا نموده و در تصمیم گیری‌ها، به اندازه کافی قدرت و نفوذ داشته باشد. 
 
تیم مارکتینگ شرکت اصلاح نقره باتبلیغات، طراحی، KAM و … نقش مهمی را در سازمان ایفا می‌کنند.
 

فروش

سازمان فروش یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار است. سازمان فروش جایی است که در آن وظایف محوله با دقت برنامه ریزی شده تا بتوان محصول و خدمت مورد نظر را در اختیار مصرف کننده قرار داده و این تلاش و کوشش بصورت مستمر برای نظارت بر صحت اجرای عملکردها اتفاق خواهد افتاد.

سازمان فروش با برنامه ‌ریزی و انجام فعالیت‌هایی مانند استخدام کارشناس فروش، آموزش کارکنان، تجهیز و تامین خواسته های بخش فروش، تخصیص، ارزشیابی و رتبه دهی به بازاریابان، نظارت بر عملکرد سازمان، رفع مشکل و انگیزه بخشیدن به نیروی فروش می ‌پردازد و به عبارت دیگر می توان گفت سازمان فروش به توزیع موثر و بررسی بازخوردها از کالاها و خدمات ارائه شده به مصرف‌ کننده نهایی می‌پردازد تا از این طریق بتواند سهم بیشتری از بازار را سهم خود نماید.